sâmbătă, 17 februarie 2018

urmele unui înger...

... nu pot să stau liniştită... trebuie să rescriu aici o poezie minunată pe care am citit-o acum câteva momente (Eugenia Toma ):
pentru fiecare uşă închisă
Dumnezeu deschide o fereastră spre cer
să-ţi intre în suflet un înger
să te vindece de ură,
de durere, de toate temerile
care-ţi năpădesc zidurile
pe care le ridici în jurul tău
zi de zi...
Pentru fiecare tristeţe,
pe obrazul tău
cad gene
din pleoapele îngerilor şi
pentru fiecare lacrimă
există o rază de lumină
într-un zâmbet
care se va naște mâine...
deschide ochii:
umărul tău stâng
poartă urmele unui înger

care nu te-a uitat...
       (MARIANA PANCU)

8 comentarii:

  1. minunate versuri!mi-au transmis atâta emotie, atata gingasie! Superba poezie, superbe gânduri!
    Multumesc mult ca mi-ai atras atentia asupra acestei artiste, despre care am incercat sa aflu mai multe detalii. Nu am gasit date biografice dar ma bucur ca am gasit o pagina care cuprinde multe multe alte poezii minunate : http://poezii.citatepedia.ro/de.php?a=Mariana+Pancu
    Noapte buna prietena draga. Si inca o data , MULTUMESC :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucur enorm că mi-ai scris o adresă unde pot citi şi eu mai multe poezii din creaţia Marianei Pancu !
      sunt fericită că ai avut o lectură aparte !
      pupic !

      Ștergere
  2. Atata optimism..
    Multumim,mereu ne lasi randuri frumoase si mie,mereu imi lasi un zambet dupa ce vizitez blogul tau.
    Multumim cu drag..
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mă bucură mult că găseşti pe aici, adesea, câte ceva care îţi place!
      pupic !

      Ștergere
  3. Cat de simplu si frumos spus... si linistitor! :)
    Multumesc:)!
    pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      da, sunt versuri care îţi liniştesc sufletul !
      cu multă bucurie şi eu sunt că am descoperit aceste minunate versuri la Mariana Pancu !
      pupic !

      Ștergere
  4. adevarat, pentru fiecare usa inchisa se deschide o oportunitate, sa nu ne pierdem speranta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      sper că îngeraşul meu păzitor a citit şi el poezia aceasta !
      aşa este - cât de dragă îmi este speranţa !
      pupic !

      Ștergere